Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007

Ζητούνται πληροφορίες για τροχαίο στη Γέφυρα του Αχελώου στο Αγρίνιο

Αγαπητοί αναγνώστες και οδηγοί, το πρωινό της Πέμπτης 15 Νοεμβρίου 2007 και ώρα 04.10 κινούμενος απο την Αρτα προς Αθήνα και ευρισκόμενος πάνω στην γέφυρα του Αχελώου, Ι.Χ.Ε με αρχικά πινακίδων ΑΙ. .... (δεν πρόλαβα να κρατήσω στοιχεία) κινούμενο στο αντίθετο ρεύμα ξέφυγε της πορείας του και έπεσε στην αριστερή πλευρά μου με αποτέλεσμα να πάθω ζημιά στο επαγγελματικό μου αυτοκίνητο περι τις 8.000 Euro.
Και σαν να μην έφταναν αυτά το κακό συνεχίστηκε αφού στο τροχαίο έλαβαν μέρος χωρίς να φταίνε και άλλα δυο αυτοκίνητα (Fiat punto και Nissan Navara). Παράκληση, κάντε ότι είναι δυνατό να βρεθεί αυτός ο ...οδηγός!!!Στείλτε αυτό το μήνυμα σε κάθε σας φίλο και συνεργείο!! Χθές ήμουνα εγώ, σήμερα κάποιος άλλος, αύριο μπορεί να βρεθεί στην θέση μου ένας από εσάς!!!Αν κάποιος γνωρίζει κάτι και δεν θέλει να ερθει σε επαφή μαζί μου ας το καταγγείλει στην τροχαία!!
Πέντε παιδιά περιμένουν απο το δικό μου μεροκάματο!! Σας ευχαριστώ απο βάθους καρδιάς.
Περισσότερα εδώ στο Press-GR και εδώ στις katagelies.gr