Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

Βιβή Δρακά: "Να γιατί παραιτούμαι"

Παρουσιάζουμε τα κυριότερα σημεία της επιστολής - παραίτησης της Βιβής Δρακά απο τη θέση της Νομαρχιαακής Συμβούλου Αιτωλοακαρνανίας:
"Εξαναγκάστηκα στην αποστολή της παρούσας επιστολής , μη ανεχόμενη άλλο τις απαράδεκτες, κακόγουστες και συκοφαντικές μεθοδεύσεις σε βάρος μου. Καιρό τώρα περπατάω σε τεντωμένο σχοινί, σχετικά με την παρουσία μου στην νομαρχία. Ήρθε η ώρα να μιλήσω σπάζοντας τη σιωπή μου, που δυστυχώς είχε εκθλιφθεί ως αδυναμία. Δεν ήταν αδυναμία"...
...."Η απόφασή μου τώρα είναι επιβεβλημένη μετά την αποστολή εγγράφου στον περιφερειάρχη -εν αγνοία του Νομάρχη όπως με διαβεβαίωσε ο ίδιος-με το οποίο ζητείτο η παύση μου, καταργώντας κάθε έννοια αλληλεγγύης και κάθε γράμμα των σχετικών κανονισμών, αφού ουδέποτε κλήθηκα να εξηγήσω τους λόγους απουσίας μου"...
..."Γιατί υποτίθεται ότι αφορμή για το έγγραφο παύσης μου ήταν οι συχνές απουσίες μου από το νομαρχιακό συμβούλιο. Κατά ένα παράδοξο τρόπο όμως, το έγγραφο αυτό δεν αναφέρεται στον πρώτο σε απουσίες νομαρχιακό σύμβουλο, αλλά στη Βιβή Δρακά που "ενοχλεί". Σημειώσατε ότι είχατε ενημερωθεί για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζω"...
..."Ποιός αποφάσισε να σταλεί αυτό το έγγραφο το οποίο βεβαίως επιστράφηκε ως μη σύννομο?
Ποιος αποφάσισε να μην με ενημερώσει έστω και τηλεφωνικά για όλα αυτά?
Ποιος συντροφικός και παραταξιακός κανονισμός επιτρέπει τέτοιες συμπεριφορές?
Ποιός κινεί παρασκηνιακά τα νήματα ενός ανήθικου και ανηλεούς πολέμου εναντίον μου? Ποιός αποφάσισε να μην κληθώ για συστάσεις η ακόμη να ζητηθεί και η παραίτησή μου , αφού τελικά καταδεικνύομαι σε "κακοφορμισμένο σπυρί"-όπως λένε στο χωριό μου-για την παράταξη, με όσα κατηγορούμαι ότι έχω κάνει?
Μήπως ο πόλεμος λάσπης που δέχομαι όλο αυτό το διάστημα και με οδηγεί σε μια μακρά και δύσκολη δικαστική διαμάχη στην οποία πρέπει να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας, έχει τις ρίζες του σε γνωστά κέντρα?
Η μήπως τεχνηέντως κάποιοι άφησαν να σέρνονται φήμες ότι φοβάμαι να έρθω στο Μεσολόγγι ?
Μήπως οι κινούντες τα νήματα είναι τα "παπαγαλάκια" που διατρέχουν το νομό μεταφέροντας λάσπη και φήμες στοιχηματίζοντας για το πότε θα αποχωρήσω?
Ή μήπως πίσω απ΄ όλα αυτά βρίσκονται εκείνοι που ευελπιστούν σε προσωπική τους ανάδειξη και ρόλο στο νομαρχιακό συμβούλιο?
Ή μήπως είναι εκείνοι που διατείνονται ότι δεν θα παραιτηθώ γιατί αυτό θα ήταν ομολογία ενοχής? "...


..."Όχι κύριοι. Ένοχοι είναι όσοι παίζουν με τις συνειδήσεις και χρησιμοποιούν πλάγιους τρόπους για να αποβάλουν όσους δεν είναι διατεθειμένοι να ασπαστούν το δικό τους ύφος και το δικό τους ήθος. Πότε άραγε ανακάλυψαν όσοι υποκινούν τον πόλεμο εναντίον μου ότι κρύβουν στους κόλπους τους έναν Ρωχάμη?"...
...."Δυστυχώς ,έκανα λάθος και για την παράταξη και για το κόμμα, από το οποίο αποχωρώ και από απλό μέλος, αφού με λύπη μου διαπιστώνω ότι οι μεγαλύτεροι πολέμιοι γεννιούνται από την ίδια κοιλιά.
Για όλους αυτούς τους λόγους και για την άρνησή μου, να με καθηλώσουν κάποιοι σε κυνήγι μαγισσών, σας υποβάλω την παραίτησή μου από τη θέση της νομαρχιακής συμβούλου"...
..."Είμαι και θα είμαι παρούσα στον τόπο μου τον οποίο αγαπώ. Κανείς με όση λάσπη και να χρησιμοποιήσει δεν θα με αποπέμψει από τον τόπο των γονιών μου γιατί στο τέλος της επίπονης διαδικασίας που εξαναγκάστηκα, η αλήθεια θα λάμψει.
Ευχαριστώ όλους τους ψηφοφόρους μου και θέλω να τους διαβεβαιώσω πως ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΩ ΠΟΤΕ.
Ευχαριστώ τους συναδέλφους μου δημοσιογράφους γιατί ξέρω ότι αντιστάθηκαν σε πιέσεις και δεν χρησιμοποίησαν τη δύναμή τους εναντίον μου, εκτιμώντας ότι ένας άνθρωπος άφησε την στρωμένη του ζωή στην Αθήνα και θέλησε να αγωνιστεί για τον τόπο του τρώγοντας χιλιόμετρα , χρόνο και ηρεμία"....