Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Η απάντηση Σώκου στην "αιχμή Στυλιανίδη" για μη συνεργασία

Με αφορμή την δήλωση του Υπουργού Παιδείας για μη καλή συνεργασία δήμων και νομαρχίας στην προώθηση και υλοποίηση του προγράμματος σχολικής στέγης ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας τόνισε απευθυνόμενος στον κ. Στυλιανίδη:
"Μου μεταφέρανε ότι επαναλάβατε τρεις φορές για έργα 59 εκατομμυρίων ευρώ στο νομό. Για ποια εποχή μιλάτε; Αν αυτά τα 59 εκατομμύρια ευρώ διατέθηκαν στους 20 μήνες που είμαι εγώ Νομάρχης και εγώ εμπόδισα πραγματικά, να τιμωρηθώ και να γίνει γνωστό τις πάσει.
Να βγω εγώ πρώτος να καταγγείλω τον εαυτό και να αυτοχειριαστώ. Αλλά αυτό το πράγμα δεν συμβαίνει. Είχαμε μια συνεργασία που ξεκίνησε καλοπροαίρετα για να δούμε το θέμα των σεισμοπλήκτων και από ένα σημείο και μετά τα 11 εκατομμύρια ευρώ που χρειαζόμαστε για την αποκατάσταση των σεισμόπληκτων σχολικών κτιρίων του σεισμού της 10ης Απριλίου 2007 γίνανε 4.070.000 ευρώ ως εισήγηση και από εκεί και μετά τίποτα. Ζητήσατε μελέτες. Καμία αντίρρηση.
Ξεκινήσαμε με λεφτά που δεν μας δώσατε εσείς, αλλά που είχαμε εμείς εξοικονομήσει και κάναμε αυτές τις μελέτες. Και βεβαίως αν τα λεφτά δινόταν απευθείας στην Νομαρχία, όπως οφείλατε να κάνετε σύμφωνα πάντα με τον Νόμο, τότε τα πράγματα θα είχανε διευθετηθεί άριστα και θα είχαμε ήδη σχολεία υπό κατασκευή.
Παραλάβαμε από τον προκάτοχό μου, ο οποίος έμαθα είπε και αυτός κουβέντες και θέλω να του θυμίσω του συμπαθούς Δημήτρη Σταμάτη ότι όσα σχολεία έφτιαξε στο Αγρίνιο στη θητεία του, ήταν με την δική μου ψήφο και τον δικό μου αγώνα στο Περιφερειακό Συμβούλιο, γιατί είμαι το αρχαιότερο μέλος του Περιφερειακού Συμβουλίου και κατασκευάστηκαν σε οικόπεδα που δώρισα ως δήμαρχος με την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Δεν νομιμοποιείται κανένας να λέει ότι ο δήμαρχος Αγρινίου Θύμιος Σώκος δεν βοήθησε τον οποιονδήποτε Νομάρχη να κατασκευάσει σχολεία. Μουσικό Σχολείο σε οικόπεδο του Δήμου Αγρινίου, 12ο Δημοτικό, 12ο Νηπιαγωγείο, 10ο Δημοτικό, άλλα διθέσια σχολεία και το ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ.
Αυτά είναι σε οικόπεδα που δώρισε ο Δήμος Αγρινίου χωρίς να διεκδικήσει ούτε 1 ευρώ και το σχολείο που εγκαινιάστηκε σήμερα το 1ο Λύκειο έγινε με δικούς μου αγώνες ως δήμαρχος να κατοχυρώσω το οικόπεδο αυτό, να πείσω τον ιδιοκτήτη για να αγοραστεί για να γίνει το σχολείο.
Κάποιοι βουλευτές σήμερα όπως ο κ. Λιβανός με κατήγγειλε για λαϊκισμό και μάλιστα ως επικίνδυνο. Ούτε λαϊκιστής είμαι, ούτε επικίνδυνος.
Έχω μια μακρά θητεία στην αυτοδιοίκηση και υπηρετώ πρώτον και κύριο το συμφέρον του τόπου μου και κάνω καλά τη δουλειά μου. Αυτή είναι η πραγματικότητα και δεν την αμφισβητεί κανένας".