Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

«Έκλεισε» εσωκομματικό μέτωπο στη ΝΔ στην Αιτωλοακαρνανία

Με γραπτή του δήλωση ο Χρήστος Μοσχανδρέου ανασκευάζει τις δηλώσεις που είχε κάνει για τον βουλευτή και συνυποψήφιό με τη ΝΔ το 2007 Σπήλιο Λιβανό.
Συγκεκριμένα ο κ. Μοσχανδρέου στη δήλωσή του τονίζει:
«Εκφράζω τη λύπη μου για τους ατυχείς και άδικους χαρακτηρισμούς τους οποίους, σε πρόσφατη δήλωσή μου, απέδωσα στο πρόσωπό του βουλευτού της παράταξης Σπήλιου Λιβανού.
Με τη σημερινή δήλωσή μου, επιθυμώ να διευκρινίσω ότι τιμώ το πρόσωπο του κ. Λιβανού, την παρουσία του στις τάξεις της ΝΔ και τη δράση του προς το συμφέρον του λαού της Αιτωλοακαρνανίας.»

Από την πλευρά του ο Σπήλιος Λιβανός έκανε "δεκτές" τις εξηγήσεις του κ. Μοσχανδρέου αφού σε ερώτηση που του θέσαμε να υπογράμμισε:

"Μετά τη δήλωση του Χρήστου Μοσχανδρέου, πολιτευτού της Νέας Δημοκρατίας, στα μέσα ενημέρωσης του Ν. Αιτωλοακαρνανίας, η οποία αφορά στο πρόσωπό μου, αισθάνομαι απόλυτη δικαίωση, τόσο πολιτική όσο και ηθική.
Ως εκ τούτου, για μένα το θέμα θεωρείται λήξαν και δεν έχω κανένα λόγο να εμμείνω στην αγωγή που κατέθεσα εναντίον του."