Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Γιάννης Δελαπόρτας: "τρέχω από το 1962 που γεννήθηκα…"

Αγαπητέ φίλε Δημήτρη
Θα ήθελα να πω δυο λογία και αν κρίνεις ότι πρέπει να τα διαβάσει ο κόσμος του Μεσολογγίου και των άλλων περιοχών του ευρύτερου δήμου πια, θα σε παρακαλούσα να τα ανεβάσεις στην εφημερίδα σου.
«Δεν θα αρχίσω με τα τυπικά και τα συνήθη όπως ίσως θα έκανε κάποιος άλλος υποψήφιος στην θέση μου,  απλά γιατί όπως ξέρεις είμαι έξω από τα συνήθη και έχω την δικιά μου άποψη για την ζωή..
Θα αρχίσω όμως με μια απάντηση σε όσους μου είπαν το περίφημο: «ρε συ Γιάννη, δεν έτρεξες… και πάλι πολύ καλά πήγες….»
Λέω λοιπόν σε όλους ότι «τρέχω από το 1962 που γεννήθηκα…»



1973 οι πρώτοι μου αγώνες στο λιμάνι της πολύς..
1974 σημαιοφόρος του σχολείου μου..
1975 πρώτοι πανεπαρχιακοί κολυμβητικοί αγώνες στην Καλαμάτα κατακτώντας την 4η θέση.
1976 8η θέση στους πανελληνίους αγώνες παίδων 4χ100 σκυταλοδρομία με τον Γυμναστικό σύλλογο Χαρίλαο Τρικούπη στην Μυτιλήνη..
1977 πρόσκληση μου στην εθνική ομάδα της Ελλάδας water polo.
Για πολλά χρόνια ο στυλοβάτης του Ναυτικού ομίλου Μεσολογγίου ως παίχτης και προπονητής οδηγώντας την ομάδα μας στα σαλόνια της Β εθνικής..
1981,82 πρωταθλητής Ελλάδας στο ΚΑΡΑΤΕ - kick boxing
1982 με τον αδελφό μου Γρηγόρη φέρνουμε στο Μεσολόγγι τις πολεμικές τέχνες που μέχρι τότε οι μεσολογγίτες γνώριζαν μόνον από τον κινηματογράφο ΣΙΝΕ-ΖΑΒΕΡΔΑ.
1981 Δευτεραθλητής Ευρώπης στην Ισπανία στο kick boxing.
1985 έστησα και πάλι με τον αδελφό μου μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του Νομού μας το γνωστό και αξέχαστο ΩΡΟΣΚΟΠΙΟ, με 24 άτομα μεσολογγίτες προσωπικό.
Απόφοιτος πιανίστας της μέσης σχόλης του ελληνικού ωδείου.
Δίδαξα πάνω από 3000 παιδιά στο λιμάνι της πόλης, κολύμπι και υδατοσφαίριση.
Δίδαξα στο τεχνικό λύκειο Μεσολογγίου 4 χρόνια και διδάσκω ήδη 16 χρόνια στο 3ο Δημοτικό Μεσολογγίου.
1985 ένας από τους ιδρυτές της αερολέσχης ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ και πρόεδρος της για 8 χρόνια.
Μέλος για αρκετά χρόνια του ΔΣ του Νοσοκομείου Μεσολογγίου.
ΠΑΙΧΤΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΑΕΜ.
Ιδρυτής και αρχηγός της ομάδας ελεύθερης πτώσης της αερολέσχης Μεσολογγίου με την επωνυμία blue rebels, την οποία οδήγησα δυο φορές στην τρίτη θέση της Ευρώπης.Και για να μην σας κουράζω στην σελίδα μας www.bluerebels.gr μπορείτε να δείτε ακόμη τι άλλο πια έχω κάνει στο κλικ βιογραφικό, οπού υπάρχει και φωτογραφικό υλικό με αποκορύφωμα την συνάντηση μου με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλο, ο όποιος με συνεχάρη για όλα τα παραπάνω και έδειξε απίστευτο ενδιαφέρον για το κάθε ένα ξεχωριστά.
ΑΠΑΝΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΡΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΡΑΧΙΟΝΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΤΗ ΠΟΥ ΦΟΡΕΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΡΑΧΙΟΝΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΑΡΗ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΤΗΚΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 7 ΨΗΦΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΛΗ..
Ποσό άλλο έπρεπε να τρέξω; δεν αρκεί το ότι έκανα στην ζωή μου μέσα από θυσίες και κόπους και ότι έκανα γνωστό το Μεσολόγγι από την Βουλγαρία μέχρι την Σουηδία την Αμερική και όλο τον κόσμο και έδωσα το αίμα μου για τον τόπο μου όπως όλοι σας πολύ καλά ξέρετε;
Τι θέλατε δηλαδή; Να χτυπήσω την πόρτα σας και να πέσω στα γόνατα να εκλιπαρώ για σταυρούς;
Αυτή είναι η κατάσταση που θα διδάξουμε στα νέα παιδιά; εξάρτηση από τα εγώ σας και τις μικροπολιτικές μεθόδους του 1900;
Έτσι εσείς ψηφίζετε; Ανάλογα ποσό θα σας προσκυνήσουν;
Όχι αγαπητοί μου φίλοι λυπάμαι για μια ακόμη φορά για εσάς που ανήκετε σε αυτήν την ομάδα ανθρώπων και δυστυχώς είστε πολλοί..
Οφείλατε να ξέρετε ποιους πρέπει να στηρίξετε και δεν το κάνατε… Εύχομαι να μην βυθίσατε το Μεσολόγγι αλλά 30 χρόνια στην λάσπη..
Και δεν μιλάω για τους υποψηφίους Δημάρχους οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να αποδείξουν αν καλά κάνατε και τους οποίους σέβομαι και εκτιμώ μέχρι αποδείξεως του εναντίον.., όλους ανεξαιρέτως,
Αλλά μιλάω για αυτούς που δεν στηρίξατε και δεν εκτιμήσατε, ανάλογα με την μόρφωση τους, την προσφορά τους σε αυτόν τον τόπο, το μυαλό τους ακόμη αν θέλετε και που άξιζαν να πάρουν επιτέλους τις τύχες αυτού του τόπου στα χέρια τους..
Η μονή δικαιολογία σας είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι αληθινοί, λένε τα πάντα με το όνομα τους και όχι όπως θα βόλευε την υποκριτική και ψεύτικη κοινωνία που έμαθε απλά να βολεύεται στα καλούπια που έχουν στηθεί άδω και χιλιάδες χρόνια.
Ξέρω ότι άτομα σαν και εμένα φοβίζουν. Γιατί απλά δεν θέλουν να αλλάξουν μια κατάσταση και να φέρουν μια άλλη, αλλά θέλουν να φέρουν δικαιοσύνη, τιμιότητα και ηθική, πράγματα που χαλάνε την ατμόσφαιρα της διαφθοράς που βασιλεύει σε αυτήν την χωρά που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ..
Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ από τους 139 ανθρώπους που με υποστήριξαν, όπως και τον Γιώργο τον Πρεβεζάνο που με τίμησε με την πρόταση του να συμμετάσχω στον συνδυασμό του..
Και ένα τεράστιο συγγνώμη που δεν ψήφισα αφού και τις δυο Κυριακές έπρεπε για λογούς πολύ σοβαρότερους της εκλογικής διαδικασίας να βρίσκομαι στην Βουλγαρία..

ΜΕ ΤΙΜΗ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΛΑΠΟΡΤΑΣ
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής - Εκπαιδευτής αλεξιπτωτισμού-Απόφοιτος του Ελληνικού Ωδείου- Δάσκαλος Πολεμικών Τεχνών 33 χρόνια και κάτοχος Μαύρης Ζώνης 3 Νταν - Πρώην Πρόεδρος της Αερολέσχης Μεσολογγίου-Μέλος του ΔΣ Νοσοκομείου Μεσολογγίου.κλπ..κλπ..
(οι τίτλοι απλά προς ενημέρωση όσων δεν ήξεραν..)