Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Χάρης Λάσκαρης και Δημήτρης Τσιάμης (Τεκίλας) "πρεσβευτές" του Μεσολογγίου σε Γαλλία και Ελβετία!


Κάθε χρόνο αρκετοί επισκέπτες έρχονται στο Μεσολόγγι για να κάνουν λασποθεραπεία, είτε στην Αγία Τριάδα, είτε στις αλυκές και αναφερόμαστε σε επισκέπτες, όχι από γειτονικές περιοχές, αλλά από το εξωτερικό, που έχουν εντάξει το Μεσολόγγι ως προορισμό στο περιθώριο των διακοπών τους στην Ελλάδα.
«Πάνε 20 χρόνια περίπου όταν αντιμετωπίζοντας μυϊκούς πόνους στον αυχένα και τους ώμους και παρά το γεγονός ότι είχα ιατρική φροντίδα στην Ελβετία όπου και διαμένω μόνιμα, ο φίλος μου Λεωνίδας Στούμπος μου είπε για τα λασπόλουτρα του Μεσολογγίου. Ήρθα μήπως και αντιμετωπίσω το πρόβλημα.
Χωρίς υπερβολή και χωρίς παράλληλα να ακολουθήσω κάποια φαρμακευτική αγωγή, οι πόνοι έφυγαν και κυρίως μπόρεσα και πάλι να κάνω κινήσεις με το αριστερό μου χέρι.
Επιστρέφοντας στην Ελβετία επισκέφθηκα τον γιατρό μου, ο οποίος δεν πίστευε στα μάτια του!!!» μας είπε ο κ. Δημήτρης Τσιάμης, με καταγωγή από τη Βέροια που τη δεκαετία του ’60 και πριν μεταναστεύσει στην Ελβετία «μεσουρανούσε» ως χορευτής στη Θεσσαλονίκη με το προσωνύμιο «Τεκίλας».


Ο Δημήτρης Τσιάμης(Τεκίλας) δεξιά με τον Χάρη  Λάσκαρη αριστερά  έχοντας ανάμεσά τους τον Λεωνίδα Στούμπο

Αυτά τα χρόνια ο κ. Τσιάμης επισκεπτόμενος στο Μεσολόγγι έχει κάνει πολλούς φίλους, «εκτός από τα λασπόλουτρα επιπρόσθετος λόγος που επισκέπτομαι το Μεσολόγγι είναι οι άνθρωποί του, έχω κάνει πολλούς φίλους που με την απλότητά τους έχουν κερδίσει την ειλικρινή φιλία μου» μας είπε. Να σημειώσουμε ότι ο κ. Τσιάμης διαμένει πλέον μόνιμα στη Γενεύη όπου και διατηρεί εστιατόριο.
Ανάλογες, είναι οι εντυπώσεις και ενός άλλου ξενιτεμένου που κάνοντας λασπόλουτρα στο Μεσολόγγι, πριν μια δεκαετία γνωρίστηκε με τον κ. Τσιάμη και από τότε συνδυάζουν να συναντιούνται στο Μεσολόγγι, στο περιθώριο των διακοπών τους στην Ελλάδα.
Είναι ο κ. Χάρης Λάσκαρης ένας από τους πιο γνωστούς Έλληνες μουσικούς στη Γαλλία, αφού εδώ και 48 χρόνια, αρχικά στο Παρίσι και πρόσφατα στη Νίκαια τραγουδά με την κιθάρα του, σε ελληνικά εστιατόρια ή σε βραδιές ελληνικού.
«Το Μεσολόγγι, τα λουτρά του στην Αγία Τριάδα, οι άνθρωποί του και κυρίως ο φίλος μου Λεωνίδας Στούμπος με έχουν γοητεύσει. Όσο είμαι όρθιος, κάθε χρόνο έστω και για λίγες μέρες θα έρχομαι στο Μεσολόγγι, σε έναν τόπο που πραγματικά έχω αγαπήσει και λατρέψει» μας είπε ο κ. Λάσκαρης που κατάγεται από την Αθήνα.
Κλείνοντας θα ήταν παράλειψή μας να μην υπογραμμίσουμε ότι και ο κ. Λάσκαρης και ο κ. Τσιάμης έχουν μάθει πολλά για την περιοχή μας από τον μουσικό Λεωνίδα Στούμπο καθώς και οι τρεις είναι λάτρεις της αυθεντικής παραδοσιακής ελληνικής μουσικής!